Marketingový tým obchodního řetězce přišel se skvělým nápadem. Uvádí na trh nářadí na zasypávání příkopů.
Zakoupit si můžeme lopatu na zasypávání příkopů, rýč na zasypávání příkopů, hrábě na zasypávání příkopů či motyku na zasypávání příkopů. Na první pohled se zasypávací nářadí neliší od běžného nářadí, je ovšem vyrobeno z kvalitnějšího materiálu, čemuž odpovídají cenovky. Lopatu na zasypávání příkopů lze pořídit za cenu již od 15.000 Kč, rýč na zasypávání příkopů v nejjednodušším provedení stojí 20.000 Kč, hrábě na zasypávání příkopů si zakoupíme za cenu 30.000 Kč a motyku na zasypávání příkopů v moderním designu můžeme mít za 50.000 Kč. Nářadí na zasypávání příkopů bude hitem nadcházející zahradnické a prezidentské sezóny.
Prozatím ještě příkopy existují, dělíme se na ty, kteří vědí, kde mají obchodní řetězce kontejnery s prošlými potravinami, a na ty, kteří to netušíme. To se má změnit.
Budeme-li pilně zasypávat příkopy vhodným, k tomu určeným nářadím, a každý zasypeme ten svůj metr příkopu, společně se sejdeme u zadních dveří supermarketu.