23.4.2019 17:47 MILENIÁLOVÉ
Americká bankovní společnost Varo Money, Inc. se prezentuje jako tým finančních bláznů a pošetilců, napravených bankéřů a kreativců, odhodlaných zlepšovat život lidí prostřednictvím lepšího bankovnictví. Doprovodná fotografie neukazuje důstojné správce peněz v oblecích a kravatách, ale veselý tým bláznů a pošetilců. Cílová skupina klientů banky Varo Money je zřejmá – mladí lidé, jimž chytrý telefon každodenním používáním přirostl k ruce. Pro tuto generaci se vžilo označení mileniálové.
Banka si nechala zpracovat průzkum, jak si na tom mileniálové stojí:
„Six in 10 (61%) millennials don’t have $500 to cover an emergency expense…Most respondents feel they are not financially better off than their parents were at their same age (56%)…“
Banka, orientující se na mladé lidi, připouští, že milióny mileniálů a velká řada Američanů nejsou připraveni na nadcházející recesi, přičemž 90% Američanů čeká další pokles životní úrovně. Že na tom nejsou čeští mileniálové lépe, lze odhadnout ze statistických dat, kolik z nich si buduje vlastní domov, kolik z nich uzavírá manželství, kolik z nich přebírá odpovědnost za svůj vlastní život. Kolik z nich má na účtu alespoň 11 tisíc korun na nenadále výdaje. Kolik z nich se drží máminy sukně, sporáku, pračky a dětské postele.
Ještě že jsou alespoň zásadoví ve věci světového klimatu.