MEDIÁLNÍ SOCHÁNÍ

18.6.2017 10:17 MEDIÁLNÍ SOCHÁNÍ
Vydavatelé novin chápou, proč jim klesají náklady. Provozovatelé televizí chápou, proč jim klesá sledovanost. Protože internet je mocný soupeř. Zvrátit odklon od oficiálních médií je kvůli internetu nemožné.
Vydavatelé novin i provozovatelé televizí vědí, že argument o prolhanosti oficiálních médií, jímž se na ně útočí, je falešný. Stejně prolhaný je totiž i internet. Odklon se nekoná kvůli tomu.
Například: Prolhaná informace, že CIA provádí boj proti terorismu, zatímco FSB podporuje terorismus (tištěný Víkend, 17.6.2017) se může objevit i na internetu. Rozdíl je v tom, že vyvažující opačná informace o boji FSB proti terorismu a podpoře CIA terorismu se neobjeví na nějaké další stránce tištěného Víkendu, zatímco internetové zdroje vyvažující opačnou informaci poskytnou, včetně té nejpravděpodobnější informace, že terorismu se aktivně věnují všechny tajné služby světa.
Nevýhodou oficiálních médií je absence okamžité kontroly. Při čtení novinového článku nebo sledování zpráv si čtenář/divák nemůže okamžitě ověřit pravdivost informace, případně neobdrží pohled na událost z více úhlů, aby si sám mohl vybrat. Svět jednostranného výkladu událostí zdánlivě skončil s komunismem, ale opravdu jen zdánlivě. Neskončil.
Proto vydavatelům novin klesají náklady. Proto provozovatelům televizí klesá sledovanost.
Připomínají mi sochaře Bedřicha Máru při úporné snaze vysochat správně smýšlejícího kapitalistického člověka.
Příspěvek byl publikován v rubrice Chodec Optimista. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.